سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        بارون بارونه

        شعری از

        منصور دادمند

        از دفتر دیوان مسعود نوع شعر ترانه

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ ۱۴:۱۱ شماره ثبت ۴۰۴۱۸
          بازدید : ۶۷۲   |    نظرات : ۲۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر منصور دادمند

        بارون بارونه
        اشک هات دونه دونه
        ترانه غم  بر قلب من میخونه
        میگه اون ادات
        اون نگات
        اون صدای ناله هات
        رسیده وقت فراق
        رسیده وقت آخرین بوسه بر لب بابا
        وقت رفتن با با زیر خروارها خاک
        بارون با رونه
        آسمون گریونه
         اشکهای دخترم  دونه دونه
        میریزه روی گونه هاش
        میزنه ناله ها
        میچکد  بر دلش فریاد ها
        میگه فریاد ها
         ترسیده بشه دخترم تنها
        بی یاوروبی پناه
        بی غمخوار و سنگ صبور زیبا
         بی تکیه گاه
        در این دنیای گرگ ها
        که میخورند بره و آهو های زیبا
        که میدوند چون بچگان خندان و نادان
        با رون بارونه
         اشکهام دونه دونه
        در آخرین شعرم اینو میخونه
        مترسک دیگه بر زمین نمی تونه بمونه
        با رون با رونه
        خدا خندون و گریونه
        با بوسه باران بر لبم  اینو میخونه
        درد مترسک رو خدا میدونه
        دیگه مترسک بر زمین  نمی مونه
        رسیده وقت  پایان انتظار
        وقت خواندن نامش در کتاب اموات
        شده پایان وقت فریاد و ناله هاش
        دویدن گریان در بیابان رویا هاش
         به ندیدن بیداد ها
        کشیدن  کوله باررنج مردمها
        بارون بارونه
         لب لب باران با
        قطرهاش دونه دونه
        ترانه عشق مترسک وبر زمین میخونه
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0