جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر فاطمه ضیاالدینی
آخرین اشعار ناب فاطمه ضیاالدینی
|
چقدر حس
پُلی فرسوده در من است
پُلی که سالهاست رودش خُشکیده
مردمانی اما
عادت کرده اند
به رد شدن از روی تن کهنه و فرسوده اش...!
عکس نوشته: خط بسیار زیبای استاد زارعی بزرگوار
نگاه زیبایتان را دوست دارم - "فاطمه ضیاالدینی" :2:
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.