دوشنبه ۲۸ آبان
وقت رفتن... شعری از جواد صارمی
از دفتر سراب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۴ ۱۰:۵۳ شماره ثبت ۳۸۹۳۱
بازدید : ۳۶۰ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب جواد صارمی
|
وقت دل کندن از این خانه و کاشانه رسید
وقت آتش زدن این دل دیوانه رسید
گرچه تلخ است کنون قصه ی این فاصله ها
فاصله باز میان من و این خانه رسید
این چه سری ست میان شب و پروانه و شمع
از چه از شمع، فقط شعله به پروانه رسید
وقت پرپر زدن و کندن جان است کنون
وقت ره بردن از این خانه به ویرانه رسید
پای دل بود به هر شب به لب باده و می
وقت ترک می و می خانه و پیمانه رسید
می روم خسته و افسرده ز این کوی و مکان
وقت رفتن ز لب این خنده ی مستانه رسید
جوادصارمی
20_3_92 روزماقبل رفتن از بیمارستان سینای مشهد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.