جمعه ۲ آذر
باران اشک شعری از محسن افشار نادری
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ ۱۰:۲۹ شماره ثبت ۳۸۷۴۵
بازدید : ۴۷۰ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر محسن افشار نادری
آخرین اشعار ناب محسن افشار نادری
|
بنگر غم زمان
آزار میدهد دلم
تو از جنس دلی
کمی اشک بریز
در سکوت فریاد من
شعر میشود نگاه تو
تو زاده ی ترانه ای
کمی اشک بریز
سپید یا غزل
چه فرق میکند بگو؟
تو شاه بیت هر قصیده ای
کمی اشک بریز
ویرانه میشود قلم
به نام تو که می رسد نگاه
تو جوهر سپید یک تبسمی
کمی اشک بریز
رسیده دفترم به برگ آخر این شعر بی صدا تو سکوت بغض عاشقانه ای کمی اشک بریز
کمی اشک بریز
بغض پینه بسته باز
به سوگ این نهال بی برگ و بار
کمی اشک بریز
کمی اشک بریز
برای شعرهای نا تمام
برای مرگ واژه ها
برای من
برای عشق
کمی اشک بریز
کمی اشک .......
محسن افشار نادری
ممنون از نگاه زیبایتان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.