يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر محسن افشار نادری
آخرین اشعار ناب محسن افشار نادری
|
از یک تخته ورم ممتد اکسیژن
و نفس های بریده ی بربرها
سلامت بیاوریدم
عجالتن
به عمرمان کمی زندگی بدهید
خر مگس ها هم گاهی مهمان می شوند
وقتی معرکه های مشاع خیابان
شورش را در می آورند
توجه تان را جلب می کنم به حرف یکی مثل من
توجه کنید
به حکم نفح دو الف بچه
خوب فکر کنبد به نان
زبان که شیر تو شیر است
پای کسی را بیخود به دهانمان باز نکنید
ما از خودمان
رضایت می دهیم به همین ملایمت شب ادراری
با نان کسی که نمی بازیم
به سلامتی نیمه ی استکانم که خالی می بندم
وفقط مانده سیگاری
که نخ نخ نخ
نخریدم
فروشی نبوده ام هرگز
همینکه به سلامت بمیرم
از خشتکم #هشتک می زنند
و سنگ سینه ام را می کوبند به خیابان قرمز.
محسن افشار نادری
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما بزرگوار | |
|
درود بر شما دوست عزیز و مهربان | |
|
درود بر شما شاعر گرانقدر البته که استاد نیستم اما توجه تان را جلب می کنم به قرینه سازی این سطر با سطرهای ماقبل ممنون از حضور پر مهرتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و جالب بود
مبین مشکلات جامعه