جمعه ۲ آذر
غم عشق شعری از زهرا ضیایی(روح الغزل)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۴ ۰۷:۰۵ شماره ثبت ۳۸۷۰۲
بازدید : ۵۵۵ | نظرات : ۱۰۱
|
دفاتر شعر زهرا ضیایی(روح الغزل)
آخرین اشعار ناب زهرا ضیایی(روح الغزل)
|
دلم را با غم عشقت دوباره روبرو کردی
برای قلب بیمارم بلاهاجست وجو کردی
به تیرغمزه هرباری که اتش ها بپا میشد
شدم خروار خاکستر که آنهم زیرورو کردی
حدیث کوچ را هردم تو خواندی بانوای خوش
تمام بیکسی ها رابرایم آرزو کردی
علاج قلب بیمارم برایت آب خوردن بود
ندانستی که جانم را گرو بر تار مو کردی
برای دیدنت رفتم میان خواب و رویاها
مرا آواره در شهر ودیارم کو به کو کردی
فقط از عشق میگفتی وگاهی از وفاداری
ولی درلحظه ای دل را رها و سربه تو کردی
قلم باشور سرمستی به این اواره می خندند
ببین با قصه های خود مرابی آبرو کردی
شبی با اشک میگفتم که دل بستم به ایمانت
ولی درگریه ام یک ان نماز بی وضو کردی
اگر گمگشته در شعرم اگر از دردها گفتم
دلم را باغم عشقت دوباره روبرو کردی...
زهراضیایی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.