يکشنبه ۴ آذر
آغوش دلبر شعری از رضا وفایی نژاد
از دفتر ناز فروش نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ ۱۲:۱۹ شماره ثبت ۳۸۵۴۷
بازدید : ۵۸۹ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب رضا وفایی نژاد
|
امشب که جان جان جان رو کرده سوی عاشقان
امشب که درب خانه را وا کرده بهر بیدلان
ای دل سرک باید کشید مهمانی جانانه را
چشمی گشا بالی بزن دور و بر کاشانه را
شمعی است امشب در میان پروانه ها دورش پران
آتش به بال و سینه سوز هر یک چو خورشیدی روان
باید به آتش در زنی گر لاف دلبر می زنی
بال مجازت را بسوز با بال او پر می زنی
در این شب نعمت فرود باید بسوزم تار و پود
من می روم تا در نبود بودم کند سلطان جود
هفت آسمان بگشوده در بالی بزن ای دل بپر
آغوش دلبر را نگر گرم است امشب تا سحر
یک ذره همت عاشقان وانگه شما و آسمان
سهل است کار بیدلان با دلبران مهربان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.