شنبه ۳ آذر
نصیبم نیستی اما... شعری از رضا وفایی نژاد
از دفتر ناز فروش نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ۱۵:۰۱ شماره ثبت ۵۲۲۹۱
بازدید : ۷۴۲ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب رضا وفایی نژاد
|
نصیبم نیستی اما قراری با دلم دارم
که یک روز بهارانی و در یک صبح بارانی
تو را مهمان باغ شهر رویا های شیرین دلم سازم
درون کوچه و پس کوچه هایی که شمیم عطر یاسش از سر دیوار می پیچد
برقصم زیر باران و ببوسم روی ماهت را
بپیوندی به چشمانم
غزال شرم آمیز نگاهت را
غزل باران کنی شعر و من و پس کوچه و چشم سیاهت را
تو را مهمان یک ساحل تو را مهمان یک سودا
تو را مهمان یک مغرب به رنگ خون در دلها
تو را مهمان شبگردی کنار وسعت دریا
و دعوت سمت عشقی بی کران ژرفات خواهم کرد و
می دانم
نصیبم نیستی اما قراری با دلم دارم
من این یک روز رویا را به احساسم بدهکارم
رضا وفایی نژاد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نیمایی بسیار زیبا و خوش آهنگ