يکشنبه ۲۷ آبان
چشای مامان! شعری از زینب جعفری(تارا)
از دفتر آخرین ستاره نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ ۰۳:۲۰ شماره ثبت ۳۷۹۸۷
بازدید : ۱۰۲۴ | نظرات : ۱۹۰
|
دفاتر شعر زینب جعفری(تارا)
آخرین اشعار ناب زینب جعفری(تارا)
|
عشقست که با چای خودت روزه بگیرم
با طعم مربای خودت روزه بگیرم
بردار مفاتیح و دعا کن بتوانم
همراه دعاهای خودت روزه بگیرم
لبخند بزن، وقت اذانست و نشستم
با نیمه ی خرمای خودت روزه بگیرم
بگذار عصای تو شوم، تکیه به من کن
تا با سحری های خودت روزه بگیرم
عمریست که چشمان تو افطار نکرده
چون دیده ی بینای خودت روزه بگیرم؟
حالا که تو دریا شده ای موج برقصان
تا من لب دریای خودت روزه بگیرم
تقدیم به مادر عزیزم فاطمه سادات بحرینی (بحرالغزل)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.