يکشنبه ۴ آذر
ای خوب چه خوب است گرفتار نبودن شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر نوا ونما نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۱۰ شماره ثبت ۳۷۷۹۲
بازدید : ۳۶۷ | نظرات : ۴۰
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
ای خوب چه خوب است گرفتار نبودن
با قرص نخوابیدن وبیدار نبودن
تا دفترکمپانیتان گرم وشلوغ است
دورو برتان کاغذ آچار نبودن
در وقت پشیمان شدن از هرچه که قهر است
همسایه دیوار به دیوار نبودن
هنگام غزلخوانی چشمان سیاهت
با پولک زلف تو کلنجار نبودن
در فصل بهار لب زیبای تو در باغ
گل گفتن وگل بودن وگلزار نبودن
خوش نیست در آن جنگ که با چشم تو کردند
در لشکرتان حیدر کرار نبودن
آنروز نیایدکه به خونخواهی چشمت
هی حرملگی کردن ومختار نبودن
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.