شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر نجمه طوسی (تینا)
آخرین اشعار ناب نجمه طوسی (تینا)
|
من شاعرم
شعرها هرشب
روی بالشم خیس می شوند
و سبز
سالهاست با قافیه ها ی ردیف شده
گردنبند می سازم
دلم می لرزد
سریعتر از برگ درخت
در مسیر باد
رویای جنگل دوردست
جلوی چشمانم رژه می رود
شعر هایم مثل راه آبی ست
که می شوید خاشاک ذهنم را
شعر هایم بدون هنر پیشه
نقش خود را خوب بازی می کنند
و واژه های
فقر و نداری
محبت و عشق
زیبایی و آزادی همیشه
اسکار می گیرند
اعجاز کلمات در شعرم
مثل دمپختک مادر خوشبوست
شعر گفتن برایم
به اندازه ی ده ها قرص آرام بخش
موثر است
من راوی زمان خود هستم
خانه ام همین نزدیکیست
کنار دلهایتان
بامن در کوچه باغ شعر هایم قدم بزن
چتر برندار
فرقی نمی کند
به هر حال خیس می شوی !!!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.