دوشنبه ۲۸ آبان
خدا رحمی شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر مذهبی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۴۷ شماره ثبت ۳۷۴۲۶
بازدید : ۵۲۸ | نظرات : ۳۴
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
چقـدرمن خطا کـرده ام ، خــدارَحمی
به خویشهمجفاکرده ام،خـدارَحمی
لجـامِ این دلِافسارکَندهرا ،صدحیف
بهراهِهوسرها کرده ام ، خــدارَحمی
نبوده ظاهـر وباطن یکی ، دریغـا من
تمـامِ عمر ریــا کرده ام ، خــدارَحمی
سحـرگاه ، وقتِ دل سپــردن و عشق
تمـامِ شبهـا فنـا کـرده ام ، خــدارَحمی
امیدِمن بریده شداز تمــامِ مخلـوقات
شکسته دلصـداکرده ام ، خدارَحمی
به لطفِ ایزدِ سبحـان امیـدوارم من
به درگهِ تودعـا کرده ام ، خـدارَحمی
به قلبِ بشــکسته و امیـدِ رحـمتِ تو
خدا،خداو خــداکرده ام ، خـدارَحمی
تودستِ حامیِ دلخسته را بگیـر ،امّا
گذرازاینکهچههاکرده ام ،خدارَحمی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.