دوشنبه ۲۸ آبان
سرور عالم شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر مذهبی نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۰۲:۰۸ شماره ثبت ۳۶۶۱۷
بازدید : ۴۵۹ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
خـــدا چه افتخــــــارِ کاملی داد
کهمارا سَــروَری ، مثلِعـلیداد
ولادت بهترینجایِ جهاناست
بزرگیِدلش چونکهکشاناست
تمامِ پهلـوانان ، ریزه خـوارش
همه ، خــوبانِ عالَم در کنـارش
علی ، یـارِ نبی ، نه ، نـــزدیک تر
برادر گشته حیــــدر ، با پیمبـــر
صفاتِ کلِّ عالَم در وجـــودش
همه ، دنیــــا برابر با سجــــودش
رکـوعش شد نمادِ عشق و ایثار
شده الگـــویِ هر فــــردِ فداکار
بهغیرتبرتر از او درجهانکیست
چنینشاهیرئوفومهربانکیست
خدا او را به هستی سَروَری داد
به جنّ و انس ، کُلّا بـــرتری داد
تمـــامِ اولیــاء ، از نســــلِ اویند
خلائق عشــق را در او بجــویند
بُـــوَد او علّتِ خـــلقِ دو عــــالَم
چـوهستمشیعهاشنیکوستحالم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.