جمعه ۲ آذر
بوی خاک خیس کوچه....... شعری از فاطمه سهرابی پور
از دفتر سکوت نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ ۱۸:۲۱ شماره ثبت ۳۶۰۷۹
بازدید : ۸۶۹ | نظرات : ۳۳
|
دفاتر شعر فاطمه سهرابی پور
آخرین اشعار ناب فاطمه سهرابی پور
|
بوی خاک خیس کوچه نم نم زیبای باران
اطلسیهای شکفته درمیان خاک گلدان
دست نازباغبان وشمعدانی وبنفشه
یک بغل رویای شیرین کاشته درپای ایوان
آرزوهای قشنگی واشده دردشت وقتی
دست فروردین نوازش کرد گیسوی بهاران
روزنوآوازهانوگردش پروانه هانو
زندگی جاری شدازرگهای سردخاک عریان
آسمان هم بی قرارازشوق دیداردوباره
لحظه لحظه چشمهایش می شودبی تاب وگریان
عشق رامقیاس سنجیدن نباشد آن زمان که
چشم نرگس واشودبابوسه ی لبهای پنهان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.