جمعه ۲ آذر
سرزمین یاسها........ شعری از فاطمه سهرابی پور
از دفتر سکوت نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ ۰۸:۵۴ شماره ثبت ۳۵۰۹۵
بازدید : ۵۰۹ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر فاطمه سهرابی پور
آخرین اشعار ناب فاطمه سهرابی پور
|
سرزمین یاسهاازداغ او آتش گرفت
غنچه ی نشکفته بغضش درگلو آتش گرفت
عشق مروارید راهمراه دریاکرده است
درصدف آن گوهردریانگو آتش گرفت
خاک شرمنده شدازنیلوفری دست او
آب هم انگاردروقت وضو آتش گرفت
درحریمش رازهای عاشقی ناگفته ماند
سینه ی زخمی که باصد آرزو آتش گرفت
بعدازاوهم صحبت شبهای مولا چاه,هم
ناگهان درلابه لای گفتگو آتش گرفت
خواستم شعری بگویم ازقدرعنای او
شعرمن بابیتهایش موبه مو آتش گرفت
السلام علیک یافاطمه الزهرا(س)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.