جمعه ۲ آذر
بوسه ی ابردلم.............. شعری از فاطمه سهرابی پور
از دفتر سکوت نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ۱۲:۴۳ شماره ثبت ۳۴۵۳۲
بازدید : ۵۴۷ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر فاطمه سهرابی پور
آخرین اشعار ناب فاطمه سهرابی پور
|
بوسه ی ابر دلم باران چشمان من است
درهوای بی توبودن آه مهمان من است
ساحل امن خیالم درتلاطم ها اسیر
موج های چشم تودرفکرطوفان من است
درزمستان گرمی آوازت از جانم گذشت
عطرآهنگت شمیم باغ وبستان من است
قلعه ی قلبم به تاراج نگاهت رفته است
بی گمان چشمانت اینک ماه ایوان من است
عشق,دردام زلیخاهم نمی افتدولی
عشق توصیادقلب مست وحیران من است
بی توپروازی برای بالهای خسته نیست
بس که دنیاپیله شدانگار,زندان من است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.