جمعه ۲ آذر
دلم اسیرهوای پرازنشانه ی تو شعری از فاطمه سهرابی پور
از دفتر سکوت نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ۱۶:۱۸ شماره ثبت ۳۴۳۲۶
بازدید : ۵۵۸ | نظرات : ۲۶
|
دفاتر شعر فاطمه سهرابی پور
آخرین اشعار ناب فاطمه سهرابی پور
|
دلم اسیرهوای پرازنشانه ی تو
ومست می شوم ازعطرهرترانه ی تو
درون دفترشعرم قلم به رقص آمد
غزل به پاشده ازشورعاشقانه ی تو
همیشه نام توبرروی هرزبان جاریست
چه خوب میشداگردل شود خزانه ی تو
بیاکه چله نشین شکوه آمدنت
شدم ونذرمن اینک شده بهانه ی تو
ندیده چشم ترم لحظه ای توراآقا
گناه چشم من است یاحجاب خانه ی تو
زمین نشسته به آه وگلایه می گوید
چه وقت می شکفدنرگس ازجوانه ی تو
(اللهم عجل لولیک الفرج)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.