دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
به شبِ تارِ منی شمعِ فـــــروزان ، مـــادر
شــده ای چاره یِ این حالِ پریشان مادر
توچوطاووس،منمرویِ زمین،بی پروبال
به صـــدایِ تو کنم سیر به کیهــان ، مـــادر
داده ام قـــــــول ، نفس ، بی تــو نیـــــایدبالا
منتظربر سَرِاین ، عهـــدم و پیمـان ، مــــادر
فخــر شد حاصلم از نـوکریِ همچــو توئی
شـــاد کُن سینه یِ غمگینِ سلیمان مـــادر
شاهِ ابیاتِ من از چشمِ تو سرچشمه گرفت
باتـــو بوده دلِ من شــاد ، فــراوان ، مـــادر
گشته ای معنیِ هـــر شعــر و کلامِ حــامی
شــده بااسمِ تو این شعر،درخشـان،مـــادر
مبَر از یـــاد منِ غمــــــزده و دلشـــــــده را
کُن دعــائی که شَوَم همرهِ خوبــان ، مادر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.