جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر فاطمه ضیاالدینی
آخرین اشعار ناب فاطمه ضیاالدینی
|
جای شعر
دلم حرفهای ساده می خواهد...
سلام!
خوبی عزیزم؟
من که هنوز دوستت دارم...
**************************
حالم خوب است
اما
خستگی ام را
از لاک صورتی کمرنگی که
روی ناخنم نیست
می فهمم!
************************
وقت هایی که نیستی
می خزم گوشه اتاق
تا تنهایی را دوست تر بدارم...!
************************
هوای آرزوهایت آنقدر سرد شده
که بی گمان
دیر یا زود برف سنگینی در راه است
به اعتبار بهار
شال و کلاهت را
دور نینداز بانو!
***********************
چقدر هوا
هوای بهار نیست...
********************
ماهی شب عیدم
اگر نمرده باشم تا حالا
تا دوستت دارم بعدی تو
قطعا خواهم مرد!
*******************
" با سپاس فراوان از دوستان شاعر و گرانقدرم... فاطمه ضیاالدینی"
|