جمعه ۲ آذر
*** بلد است *** شعری از مازیار نظری
از دفتر غریبه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ۰۹:۲۰ شماره ثبت ۳۴۹۰۷
بازدید : ۶۱۲ | نظرات : ۶۱
|
آخرین اشعار ناب مازیار نظری
|
گوش ِ عاشق تَشَر ِ یار شنیدن بلد است
مرغ ِ طوفان دل ِ امواج پریدن بلد است !
گاه در عمق ِ سکوتست جهانی معنا
ورنه هر بی خِرَدی داد کشیدن بلد است
وای گر خسته شو د مرد ز نامردیها !
برسد آخر ِ خط ؛ زهر چشیدن بلد است
هُنر آنست که بی درد بریزی اشکي !
ورنه هر غمزده ای اشک چکیدن بلد است
رام ِ لیلای سیه چُرده شد ا ز "در به دری"
ورنه مجنون ِ سیه بخت رمیدن بلد است !
چشم بر صورت ِ گُلچهره بِبندی مَردی !
ورنه بر چهره ِ گُل ؛ زاغ چریدن بلد است
هر چه خوبان ِ جهان ناز گِران عرضه کنند
دل ِ حسرت کِش ِ من ناز خریدن بلد است !
چون زلیخا بِدَری جامه ِ یوسف زیباست !
ورنه هر بی صفتی جامه دریدن بلد است
طفل ِ احساس ِ من از روز ازل بی استاد
غزل از سینه ات ای عشق مکیدن بلد است
مازیار نظری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.