نه قدر سولمیشم جان دیمیشم یار سنه
اولمادی چرخ جفا کار وفادار منه
او قدر شعر ددیم بلکه منه یار اولاسان
گونو شاهد گتیریم یا که د اقمار سنه
گر گورن آغ توکو مو سن اولاران یار منه
آغ توکون حرمتی وار حرمت بسیار منه
گورمدیم آغ توکوو گورمیجن آغ توکومو
بله کی عشقیمی سات دون اولدی انکار منه
گد میشن منن اوزاخ حد اقل ساغ دولان
دمه هچ دنیا اولار مکتب بیدار منه
سیخیرام من اورگی بلکه سنی گز دن آتا
بیلمیرن سن دن اوتر دی که اولوب دار سنه
برگردان به فارسی
هر چقدر حرف زدم جان بگم یار تو را
نشده چرخ جفا کار وفا دار مرا
آنقدر شعر بگفتم که مرا یار شوی
شمس شاهد بکنم یا همه اقمار تو را
شاهد موی سفیدم که شوی یار منی
حرمت است موی سفید حرمت بسیار مرا
موی برفیت ندیدم و نبینی آن را
این مدل عشق فروشی شدی انکار مرا
تو زمن دور شدی حد اقل خوب بگرد
و نگو چرخ شود مکتب بیدار مرا
این دلم تنگ بکردم که ز چشمش افتی
از کجا خواه تو دانی شده تنگار تو را
سیاوش راد