جمعه ۲ آذر
برای تو شعری از بتول عباسی
از دفتر برای تو نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ ۲۳:۴۲ شماره ثبت ۳۳۸۳۹
بازدید : ۱۰۴۸ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب بتول عباسی
|
میخواهم
برای تو بسرایم
نمیتوانم
کلامی نمی یابم
همه واژه ها
محو تو شده اند
|
|