سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      عشق ناب

      شعری از

      مهوش فتحی (فریاد)

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ ۱۰:۵۲ شماره ثبت ۳۳۲۸۴
        بازدید : ۱۰۵۶   |    نظرات : ۳۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مهوش فتحی (فریاد)


      جهان از یوسف وسیر از زلیخا
      همه مجنون و مجنون  گیج  لیلا
      همه کوه است تنها درد فرهاد
      کسی چون خسروازمرگش نشد شاد
      بزن فرهاد بی غمخوار تیشه
      که با مرگت سیه پوش است بیشه
      چویوسف سالها زندان کشیدی
      چو مجنون درد لیلا را چشیدی
      چو یعقوب از غم فرزند نالید
      چو قارون با همه اموال خوابید
      چو رستم بی خبر سهراب کشتی
      زلیخا بی نیاز از هر درشتی
      خدا از عشق آتش ها بدر شد
      چه آتش ها که جان سوز جگر شد
      خدایا پس چرا عشق آفریدی
      مگر تو آتش شیطان ندیدی
      توراعاشق شد وچون بی وفا شد
      برای کفروکافر ها خدا شد


      شاعر:مهوش فتحی
      8-6-1390
      دوشنبه 29 رمضان 90

      خندانکساعت:7:00صبح

       
      ۱۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0