" در محکومیت توهین به ساحت مقدس نبی اکرم محمد مصطفی(ص) "
" محمد رسول الله "
اشهد ان لا اله الا الله
اشهد ان محمدا" رسول الله
بگو به نام خدا و بخوان گواه خدا
بخوان گواه محمد , به تکیه گاه خدا
تمام عالم هستی ,بگرد نام محمد(ص)
من از نیابت دنیا ,شوم غلام محمد(ص)
بخوان موذن باران , به بام خانه ی احمد
به چشم کورحسودان, بلند نام محمد(ص)
ز همتباری سلمان , کیان پاک مسلمان
چه می شود که ببخشی, به ما زبان سلیمان
به یاوه گویی دشمن,به هرزه گویی وهذیان
قوی شوم سه برابر ,نمی شود کمم ایمان
شهادتین دو عالم , گواه سوره ی کوثر
تو پادشاه جهانی و دشمنان تو ابتر
رسالت همه عالم به دست حضرت احمد
بخوان اذان سحر را به احترام محمد (ص)
رفیق خوب خدایی , گره گشای دو عالم
برس به داد زمانم جناب حضرت خاتم
تو توتیای دو چشمی , چراغ روشن دیده
یقین به غیر رخ تو ,جهان به دیده ندیده
بمان بخاطر عالم ,که مصطفای امینی
حدیث چشمه ی کوثر, تمام باور دینی
فدای تو همه عالم ,دو پا و دیده و دستم
به عشق اعظمت آقا ,به پای شیعه نشستم...
توضیحات: گواه :یعنی شهادتی که خداوند در شهادتین اورده (گواهی میدهم که محمد(ص) رسول خداست)
که به عبارتی بیت اول را توصیف و تعریف می کند
شاعر: مهوش فتحی قادی
تخلص : فریاد
دانشجوی دانشگاه پیام نور دورود