يکشنبه ۲۷ آبان
رود زمان شعری از فرزان رادفر
از دفتر اول(شعرنو) نوع شعر موج نو
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳ ۰۳:۵۷ شماره ثبت ۳۲۴۰۳
بازدید : ۷۵۷ | نظرات : ۸۰
|
آخرین اشعار ناب فرزان رادفر
|
رود زمان
**********
آرزوها بی شمارند
فرصت ناچیز
-
تا که دنیا را بفهمی
تا که در زلالی آب روان
انعکاس صورت خود را شناسایی کنی
رود را آب زیادی دیگر
در بستر باقی نیست
-
فرصت اما اینجاست
که از این آب روان
باغچه ای آب دهی
که از این آب زلالِ خوش گوار
نوش کنی
و بشویی دست و رویت را
از غبار خستهء چرخ زندگی
********************
فرزان
سپتامبر 2014
ویرال، انگلستان
دوستان عزیز:
تازه برای اولین بار متوجه شدم که گزینه موج نو ( که من آنرا همان شعر نو حساب می کنم)هم در این سایت وجود دارد!!!!
ممنون که وقت میگذارید و نوشته هایم را می خوانید
شب و روزتان بهاری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.