يکشنبه ۲۷ آبان
قدر زندگی شعری از فرزان رادفر
از دفتر اول(شعرنو) نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۳ ۰۰:۱۵ شماره ثبت ۳۰۵۵۲
بازدید : ۴۷۱ | نظرات : ۴۵
|
آخرین اشعار ناب فرزان رادفر
|
قدر زندگی
**********
نفسی نادشوار ونرم
چشمی برای دیدن زیبایی ها.
پایی برای قدم در راه گذاشتن
ذهنی برای وا لاترین اندیشه ها.
برای حس کردن، بودنی،
برای مرحم بودن، آرزویی،
برای دوستت دارم گفتن، زبانی،
و شجاعتی که زندگی را معنی بخشیدن.
قلبی برای عشق ورزیدن.
سینه ای برای در آغوش کشیدن،
نقشی سزاوار زندگی داشتن،
و ذره ذکاوتی که اینهمه را
دریافتن،
قدر شمردن،
به جان خریدن.
************
فرزان
اکتبر 2013، انگلستان
(اقتباسی از یکی از شعرهای انگلیسی ام به نام
Cherish)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.