جمعه ۲ آذر
رویا شعری از فریدونی
از دفتر Mona66 نوع شعر افراغ اندیشه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ ۱۳:۳۱ شماره ثبت ۳۰۰۳۲
بازدید : ۱۱۷۲ | نظرات : ۱۳
|
|
به هوای بالهایت با تو پریدم
ابر نبود باد نبود
در خلا با تو رقصیدم
رویا ... دیدم تو را در شهر دیبا
دوخته اند الیاف روحت را از ان
امدند از شهر دیب به دیدار دیباجی ات
ز دیدنش شوق دارم
شوق ز روی دیدار رخسارت
رویا مکانت قصر شیرین
شهبالت همه ناب و رنگین
تو نیستی و من در خواب سنگین
شاید در خلسه ای به خلسر روم
رویا ز دیبا ساختمت
رویت را چه زیبا گفته اند
اما تو انجا نبودی
نه در قصر نه در خلسر
به خواب رفتم
به هوای بالهایت با تو پریدم
ابر نبود باد نبود
در خلا با تو رقصیدم
مونا فریدونی
توضیحات:( دیب :جزیره , دیبا :ابریشم , دیباجی : ابریشم بافی \فروشی شهبال :بال بزرگ , خلسه :فرصت مناسب , خلسر :شهری نزدیک رودبار )
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.