جمعه ۲ آذر
ایینه عشق شعری از مونس ارجمندی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ ۱۸:۰۱ شماره ثبت ۳۰۰۰۲
بازدید : ۴۰۷ | نظرات : ۶۰
|
آخرین اشعار ناب مونس ارجمندی
|
یکبار گذر از خاطره ها می کردیم بر ایینه عشق نگاه می کردیم
شاید که دگر عشق نباشد هرگز باید که به ایینه (ها) میکردیم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.