سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    جدایی

    شعری از

    مونس ارجمندی

    از دفتر نامه نوع شعر دلنوشته

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ ۰۸:۳۴ شماره ثبت ۳۹۰۲۹
      بازدید : ۷۵۲   |    نظرات : ۶۷

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر مونس ارجمندی
    آخرین اشعار ناب مونس ارجمندی

    جدایی دردناکترین واژه هاست
     جدایی یعنی خوابیدن باگریه
    وبیدارشدن با بغض
    جدایی یعنی سرودن تک بیتهایی که دنباله ندارند
    یعنی پنجره هاییکه همیشه بسته اند..
     وچراغهایی که هیچگاه روشن نمیشوند
    جدایی یعنی در انتظار ماندن برای باز شدن درهایی
     که همیشه بسته اند
    جدایی یعنی چشم دوختن سرمیز به یک بشقاب خالی ..
    وقاشقی که هرگز پر نمیشود
    یعنی صدای زنگ ساعتی که برای بیدار شدن کوک شده است
    جدایی یعنی  سکوت    انتظار و انتظار برای باز گشتی دوباره  یعنی
    چشم دوختن به حیاط خالی خانه وحوضی که در ارزوی ماهی قرمز لجن گرفته
    یعنی گوش دادن به صدای پای  اشنای کسی در کوچه
     یعنی لرزیدن با صدای زنگ در خانه  
    جدایی یعنی دلتنگی ودلتنگی ودلتنگی.....
     
    ۱۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)
    سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ۲۲:۲۴
    درود نازنین مونس ارجمندم خندانک

    چه غم انگیز سرودی حرف دل را!


    آوای دلت شاد نازنینم خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0