جمعه ۲ آذر
شعر های نا خواسته شعری از مرضیه قدسی
از دفتر سپیدانه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ ۱۰:۰۶ شماره ثبت ۲۹۱۲۱
بازدید : ۹۲۰ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب مرضیه قدسی
|
ذهنم،ناخواسته؛
بارور صدها شعر...
امان از مراوده؛
با تنهایی!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار
زیبا
و
عاااااااالی
*_꧂🌸☘️჻*
🌸 🌿 *꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌸_____*
☘️჻🌸🌿