جمعه ۲ آذر
پيوند شعری از مرضیه قدسی
از دفتر عاشقانه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ ۰۸:۲۴ شماره ثبت ۲۱۷۴۷
بازدید : ۱۶۲۱ | نظرات : ۱۳۳
|
آخرین اشعار ناب مرضیه قدسی
|
شاخه گل شمعداني
ميان دفترم،
هنوز هم بوي دستان تو را مي دهد.
هزاران عاشقانه ناب
با جوهر سرخ گلبرگ هايش ،
مي توان سرود....
قلم
به وسعت عشق تو مي چرخد،
و اين اثر به شعر هاي من پيوند مي خورد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.