جمعه ۹ آذر
بیا به سازمن شعری از منصور دادمند
از دفتر دیوان مسعود نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۷ تير ۱۳۹۳ ۱۳:۳۱ شماره ثبت ۲۷۵۷۹
بازدید : ۴۷۰ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب منصور دادمند
|
بیا به سازمن
ای پری چهر هم ساز من
ای خاطر فر خنده به سازمن
ای غمساز به ساز من
بیا ای دل بی همتای من
ای دلدارو دلبر وجانان من
چنگ می زنم به نام تو
چنگ می زنم به قلب خود
می درم ومی برم
عشق تو به ساز خود
می کشم به ساز نقش تو
ناله بر ناله می زنم بر هر نت
به نام تو
من که مست مستتم
به عشق تو
با چنگ همدستم
تایاد عشق باز ی تو
به جان زنم
فریاد از دل سوخته ام
به جان زنم
این من به ساز خود
پرده شرم و حیا می درم
فریاد میزنم
این منم خریدار بی مثال تو
هر چند حقیر م به پای تو
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.