يکشنبه ۲۷ آبان
جاری به شتابی، نکنی حوصله با من شعری از علی نیاکوئی لنگرودی
از دفتر زمزمه عود.. نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ ۲۳:۲۶ شماره ثبت ۲۷۱۹۲
بازدید : ۵۸۹ | نظرات : ۵۳
|
دفاتر شعر علی نیاکوئی لنگرودی
آخرین اشعار ناب علی نیاکوئی لنگرودی
|
آغشته به شعر تو شدم واهمه با من
پرهیز علی رغم کشش این همه با من
مانند سوالات شب آخر و تردید
تو لطف جوابی همه و مسئله با من
لبریزترین مرد زمانم ز کلامت
نزدیک ترم از تو به تو، فاصله با من
بگذار بگویم همه جا ماه منی تو
از جاذبه و جذر و مَدَت، زلزله با من
چشمم به لبت دوخته شد تا بسرایی
گفتی خبری نیست برو، صد گله با من
آن رود خروشان پر از شعر زلالی
جاری به شتابی، نکنی حوصله با من
علی نیاکوئی لنگرودی
۱۳۹۳/۰۳/۲۲
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.