يکشنبه ۲۷ آبان
دخترها هنوز.. شعری از شرمینه بهاروند
از دفتر دخترها هنوز... نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ۲۲:۴۱ شماره ثبت ۲۶۹۶۷
بازدید : ۵۸۷ | نظرات : ۶۳
|
آخرین اشعار ناب شرمینه بهاروند
|
مادرازبس دواو درمان کرد
قرص خوردو فقط پسرآورد
قحطی نان شدو پدرگم شد
جای نان از خودش خبرآورد:
«زیربارمخارج خانه
کمرم له شده خداحافظ
خوش خیالم که همسرم گل کرد
ده درخت پرازثمرآورد»
خواهرارشدم به جای پدر
کارکردوهزارجبرکشید
تابسوزداجاق سرخ پدر
زردشدشاخه های ترآورد
ده برادریکی یکی قدداد
زیرچتربزرگ خواهری اش
اوعلفهای هرزرامی کشت
تاخودش شب شدو سحرآورد
خواهرم مثل روزگویابود
نقش برجسته فداکاری
مادرم بازهم باخودش می گفت :
کاش می شددوباره نرآورد
_________________________
شرمینه بهاروند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.