سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        من چقدر احمق بودم

        شعری از

        احمد حمیدی راد (سیاوش راد )

        از دفتر شاکی نوع شعر مثنوی

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۱۱:۱۰ شماره ثبت ۲۶۲۱۱
          بازدید : ۶۵۰   |    نظرات : ۱۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر احمد حمیدی راد (سیاوش راد )
        آخرین اشعار ناب احمد حمیدی راد (سیاوش راد )

        من چقدر احمق بودم وقتی از حال خود بر آشفتم /
        از تمام دنیا که دل کندم ذکر یا خدا خدا گفتم
        روز اول رجب ، جمعه ، متعلق به حضرت باقی /
        سر به راه جمکران کردم گفتما حضرتا تو می دانی
        من چقدر احمق بودم به در خانه کسی رفتم  /
        جمعه بود و نبود در خانه روی در نوشته بود بر می گردم
        من چقدر احمق بودم از کسان فقیر طلب کردم /
        گر فقیر هم نباشند آنها از حسود و بخیل طلب کردم
        جمع کردند مال دنیا را چون حسود و بخیل با چنگال  /
        قطره ای از آن همه عظمت کافی است تا شوم من بی گال    
          
        من چقدر احمق بودم مهربانی از کسی طلب کردم /
        گفته اند وقتی او می آید سر زند خون بریزد عجب کردم
        من چقدر احمق بودم وقتی از سیزده معصوم /
        نا امید گشتم و رفتم من سراغ چهارده معصوم
        با خودم گفتم که او زنده است  دیده است تمام غمهایم /
        با خودم گفتم که او زنده است گوش کرده تمام نجوایم 
        من چقدر احمق بو دم سی و پنج سال تمام عمر از میلاد  /
        با دروغ وعده پروردگار گفته او لایخلف المیعاد 
        زنده بودم و زندگی را من حسرت بی بدیل دیدم  /
        شوق و ذوق تمام آمالم بر بلندای نخیل دیدم 
         
        سیاوش راد      
                                     
         نظر دهی در کمال بی انصافی    لطفا 
        م
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0