جمعه ۲ آذر
یا حجّة بن الحسن(عج) شعری از حسین ولی خانی
از دفتر عاشق شاعر نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۳ ۲۰:۵۳ شماره ثبت ۲۴۹۹۴
بازدید : ۶۸۰ | نظرات : ۵۰
|
آخرین اشعار ناب حسین ولی خانی
|
یوسفم تا که خیالت به دل چاه افتاد
روی آیینه ی جانم اثر آه افتاد
من که عمری نچشیدم لب شیرین دهنی
لب تو دیدم و آب دهنم راه افتاد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.