جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر شاهین بهروزی(قطره باران)
آخرین اشعار ناب شاهین بهروزی(قطره باران)
|
من عاشق یه نفرم توی خیالم // باهاش حرفامو میزنم خوب حالم
من و اون
هم دیگه را میفهمیم
من عاشق فکرهای محالم
خوش میگزره باهاش حالم خوبه
واسه من اینگار همه عالم خوبه
بعضی وقتا با هم میگیم میخندیم // بعضی وقتا واسه چای دل میدیم میبندیم
کاش زندگی بندش نازکتر نبود
مثل شعله کبریت کوتاه تر نبود
کمتر میسوختم با این همه خیالا
کمتر میرفتم توی این خیابونا
زیر نم نم بارون خیستر شدم
ای کاش توی خیالم اسی تر نمیشدم
پر حاله .... چشاش خندونه
پر حرفه ..... لباش خندونه
میخنده . میخندم .میخندیم باهم
ای کاش .... میمردم ... توی خیالم
نفسش گرم و پر از احساسه
سینش پر از حرف تازه
دیوونه بار زیباست
چون
همونی که می خوام توی این خواب و خیاله
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.