مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
چهارشنبه ۳۰ آبان
بیا عزیز زهرا (س) ... شعری از علیرضا قاسمی (آشیخ)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دیروز شماره ثبت ۱۳۳۸۶۳
بازدید : ۳۲۱ | نظرات : ۳
دفاتر شعر علیرضا قاسمی (آشیخ)
آخرین اشعار ناب علیرضا قاسمی (آشیخ)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
بیا عزیزِ زهرا (س) ...
میگن به هرچی فِکر کُنی
آخر یه روز سَرِت میاد
من به شما فکر میکنم
اِی آنکه رفته ای زِ یاد
اینْقَدْر بِهِت فِکر می کنم
تا خبرِ ظُهور بیاد
روزای عُمرِ من داره
میگذَرِه مثلِ برق و باد
بیا عزیزِ فاطِمه (س)
دِلتَنگِتَم آقا زیاد
به بچه ها گفتم یه روز
اون روز که آقامون بیاد
غُصِّه هامون تموم میشه
میاد یه روزِ خیلی شاد
به بچه های مدرسه
دادم آقا یه پیشنهاد
گفتم میشه با خوبی ها
کُنیم دلِ آقا رو شاد
خلاصه هر یک از ما ها
یه خوبی گفت و ایده داد
خوبی ها رو نوشته ایم
رو برگه ای با یک مِداد
تا که به نیتِ ظُهور
با هم دیگه با اِتِحاد
به خوبی ها عمل کنیم
با قلبی پاک و اِعتقاد
شاعر : علیرضا قاسمی
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آفرین
عالی بود