جمعه ۲ آذر
سه شعر کوتاه شعری از حامد خلجی
از دفتر فصل سرد نوع شعر افراغ اندیشه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ ۱۲:۰۵ شماره ثبت ۲۳۸۶۹
بازدید : ۳۸۴ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب حامد خلجی
|
1-ای ﺑﮭﺎر ﻣﺎھﯽ ھﺎ
ﻣن در اﻏوش
اﺑرھﺎ رﻓﺗم
و روی اﺳﻣﺎن
ﭘرﻧده ﺷدم
و ﺑﺎل ھﺎﯾم را
زﯾر ﭼﺷم ھﺎی ﺗو
ﺧﯾس ﮐردم
ﺗﺎ در اﯾن ﻓﺻل اﺑرھﺎ
روی درﯾﺎ ﺳﻘوط ﮐﻧم
و ﮐﻧﺎر ﻣوج ھﺎ
روح ﺗو را ﺑﺑﯾﻧم
2-در ﻓﺻل ﺳرد
ﺳﺎقه ھﺎی وﺟودم
ﻻی اﻧﮕﺷﺗﺎن درﺧﺗﺎن
ﺑوی ﺳﯾب ﮔرﻓت
و ﻣن از دور ﺗرﯾن ﺑﮭﺎر
ﺻدای ﺳﺑز ﺷدن
ﺗوﻟدم را ﺷﻧﯾدم
3-ﺑﺧوان
ﮐﺎﻏذ ﺧط ﺧطﯽ ام را
ﺑﺧوان
ﺳﮑوت ﮐﺎﻏذﯾم را
ﻣن رو ﺑﮫ روی
اﯾﻧﮫ ی اﺳﻣﺎن
ﻧدﯾدم ﭘرﻧده ھﺎ را
ﺳﺗﺎره ھﺎ را
درﯾﺎ دﯾدم و ﻣﺎھﯽ
وﻟﯽ دﯾدم
دﻧﯾﺎی ﺳﺗﺎره ھﺎ را
روی ﺳﮑوت ﮐﺎﻏذﯾم
ﮐﮫ ﻣﯽ ﺧﻧدﯾد
حامد خلجی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.