شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
1-
به
کویت...
ای جان جانان
کمر
شکست
بر در خانه ات رسیدم
زانو شکست،
در که باز شد
سر و دیده
به سجده نشست. بداهه
2-
به دام _ خواب_ چشمانت ،
که افتاده ام؛
صدای بوسه هایت
مرا بیدار می کند!
بداهه
3-
از اوج_ خيالم ،
تا ...
سقف دهانم!
تو را فرياد خواهم زد ؛
ای پاك ترين رويایم!
4-
روزی تورا
از شراب خواهم بافت
و مستان شهر
به جرم احتکار
مرا به دار خواهند
اویخت.بداهه
5-
دلتنگ از
هر چه آرزو
سبدی پر از خاطره
با بوی لیمو بیاورید
اهای با شمایم
سیب را کنار بگذارید
برای نیتون!
حوا با چشمان شلاق گونه اش
قصد جان آدم را دارد!
کمی با خود اندیشیدم
کلاف گندم را
خوشه وار به هم پیچیدم
صنعتش را به چشمان تو آویختم.بداهه
6-
سکوتم شمشیریست برنده تا تیری کشنده.!
بداهه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.