جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمد پورمطهری(ماهی قرمز)
آخرین اشعار ناب محمد پورمطهری(ماهی قرمز)
|
و من بی تو و تو بی او و او بی کس همینه قصه دنیا دلش یادم کند آیا؟
پرستوهای عاشق را کسی آبی دهد هرگز؟
بگو اینجا دلی لرزد برای ماهی قرمز؟
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.