جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمد پورمطهری(ماهی قرمز)
آخرین اشعار ناب محمد پورمطهری(ماهی قرمز)
|
بودنت آبروی تمام خوبی هاست
ماندنت آرزوی تمام آدم هاست
ای سایه ی خیال های مه گرفته و غباراندود
وی ماهتاب روشن شب های دلتنگی و عزلت
ای شرق ترین مریمِ گلهای زمین
قاصد روزهای ابری،شاهد شراب
ساقی گریزپای آتش و آب
چشمهایت معجون شراب و شعر شده
لبهایت ارغوانی ترین سرود ارکیده
باغ به باغ از دستانت شکوفه می بارد
و جوی به جوی از لبانت ساغرِ می
عطر خوشبوی نگاهت نفسِ گرم هواست
موج گیسوی طلایت بی گمان دام بلاست
مرو ای سوگل گلهای گلستان بهار
مرو ای ناب ترین کِلکِ خیال
غمگسار تو در این کافه هزارند هزار
طلوع کن ای شب شکن
ای شعور خفته ی شعر
تا غروب شود آن خزان زرد
در این کافه ی کبود...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشقانه و زیبا ست