يکشنبه ۲۷ آبان
همیشه عاشقت بودم.... شعری از علی دهقان
از دفتر نگاه نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ ۱۸:۱۵ شماره ثبت ۲۲۳۲۴
بازدید : ۵۰۹ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب علی دهقان
|
جز اینکه عاشقت باشم...
مگه راهی واسم مونده
تماشا کن تو این جاده …
ببین ردی ازم مونده...
چه احساس قشنگی هست
توی شبهای دلتنگی...
بیا عشق و تماشا کن
در این آغاز خوشبختی...
همیشه عا شقت بودم
مث دلتنگی بارون...
همین حسی که می بینی...
من وکرده چه بد حیرون
بغل کن بغضم و با عشق...
که شاید دلخوری کم شه
کنار نم نم اشکام ....
صدای خنده عادت شه
بیا در دام آغوشت ...
ببین پروانه میشم من..
میون قصه ی عشقت...
مث افسانه میشم من
همیشه عاشقت بودم...
کنار واژه هام انگار...
ترحم کن تو می تونی
به این دلبستگی اینبار..
.
همیشه عاشقت بودم ...
و می مونم به شرطی که
چشای خوشگلت اینبار...
به یاد عشقم ابری شه
همیشه عاشقت بودم...
همیشه...
دانلود فایل صوتی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.