عکس ِ تو ، بر عکس ِ تو، دائم در آغوش ِ من است
حرف ِ تو ، مانند ِ گل ، آویزه ی گوش ِ من است
دست ِ تو ، ویرانگر ِ آبادی ِ مینای ِ من
نام ِ تو ، کهنه شرابی ، باده ی نوش ِ من است
ماهی ِ چشمان ِ تو ، دریا نَوَرد ِ قابلی ست
سِحر ِ تو ، چون طعمه در قلاب ،بهنوش ِ من است
نرم نرمَک می روی در جاده های ِ باورم
میزبان ِ مقدَمَت ، گل های تَن پوش ِ من است
دردهایم یک به یک از خار ِ چشمانت کِشَم
ناز ِ یک لبخند ِ تو ، صهبای مدهوش ِ من است
سَر کِشَم از باده ی ِ عشقت ، بسوزانَد تَنَم
این شب ِ آشفته از یادَت فراموش ِ من است
گم شوم در خاطرت ، در آرزوی ِ وصل وباز
دیده پوشی جُرم ِ من ، رؤیای ِ مخدوش ِ من است
92/10/5
دلشید..