دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر حوریه (دلشید) اسماعیل تبار
آخرین اشعار ناب حوریه (دلشید) اسماعیل تبار
|
" به نام حضرت دوست"
قاعده ی بازی : " آتش به اختیار"
بر محورِ خورشید می گَردم،
خورشید روبروست...
فصلِ سایه ها
به پشتِ گام های سرآغاز
مانده اند..
در سراشیبِ اوهام
نمی پَسَندَمت...
همدمِ دیرپای زنانگی ام،
در قهقرای یادمانِ خوش خیمِ باورم،
سربرآورْدِ زیرپوستیِ دلبستگی را
در بازتابِ پچپچه های بازیگوشی های مان،
به مرورِ تماشایَم..
افتاده ای به جان
چون آتشی نهان
در من تنیده ای
دل را گریز نیست
زین آتشِ نجیب
پرسووزِ بی گُمان...
زنگارفام
در من چَمیده ای
ای رَستَنای دوور
بر این تنِ صبور
ای یادِ پرغرور
از روزگارِ دور...
همسانِ پنجه ی مریم،
عِطرِ عبورِ عاشقانه ات
در شَلّالِ خاطر
زخمه ی گیسوی پریشانِ بی نواست...
من ، یادِ تو ، عشق :
سه گانِ شیدائی
سوناتِ رسوائی
در سویدای دل...
آرام تر
بخَرام..
"دلشید".. آذر94
*********************
دلگویه :
حواسم را
پرت می کنم
به دور ترین جای ممکن،
به انحنای آغوشِ "تو" ..
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.