جمعه ۲ آذر
لالایی شعری از مرضیه قدسی
از دفتر عاشقانه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ ۱۹:۵۴ شماره ثبت ۲۱۳۶۸
بازدید : ۷۶۱ | نظرات : ۵۰
|
آخرین اشعار ناب مرضیه قدسی
|
چه آرام به خواب رفته ای
صدای آرام نفسهایت
برایم لالایی می خواند
و من حریصانه پرده سیاه خواب را پاره میکنم
با چشمانی باز
خیره به چشمان بسته تو
فقط گوش می دهم
عشق میکنم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.