يکشنبه ۲۷ آبان
معشوق من.. شعری از علی نیاکوئی لنگرودی
از دفتر دفتر اول نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۲ ۱۴:۳۶ شماره ثبت ۲۱۲۲۱
بازدید : ۱۷۲۸ | نظرات : ۵۳
|
دفاتر شعر علی نیاکوئی لنگرودی
آخرین اشعار ناب علی نیاکوئی لنگرودی
|
دوست دارم که تو را سیر تماشا بکنم
با نگاه و لب و لبخند تو سودا بکنم
یک طرف ساده نشینم بکنم فکر محال
گیس زرباف تو را بافته هی وا بکنم
دیده با روی تو دربندم و هنگام سحر
شوق دیدن همه از روی تو پیدا بکنم
هر چه گویی که برو خیز و بمان دورترک
طاقتم نیست روم پا پی آن پا بکنم
پی تقدیر خودم در ظلمات نگهت
آن قدر خیره شوم شاید و اما بکنم
تو به من خرده مگیر و ز دلم دور مشو
که اگر خيره روی، زار، تمنا بکنم
بی تو دل تیره شده مات و کدر رنگ و سیاه
تو بیا کز نفست شیشه دل ها بکنم
دیده از شوق زیارت نتوانم بندم
که گلم چاره جز این نیست چه حاشا بکنم
نیاکوئی لنگرودی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.