جمعه ۲ آذر
***ســـوار بی سپر*** شعری از مجتبی هـژبری
از دفتر بی سر و سامان نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۲ ۲۲:۲۰ شماره ثبت ۲۰۳۰۰
بازدید : ۸۸۸ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب مجتبی هـژبری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.