جمعه ۲ آذر
برسد دست فلانی... شعری از مجتبی هـژبری
از دفتر بی سر و سامان نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ ۰۱:۳۷ شماره ثبت ۶۷۴۶۶
بازدید : ۲۳۳ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب مجتبی هـژبری
|
✔برسد به دست فلانی✔
دلتنگِ توام ، ای که تو از دیده نهانی
نابود شدم ، بعدِ تو ای کاش بدانی
*************************
تو دوری و من دورم و انگار نه انگار
ای کاش بمیرم ، که تو هم قدر بدانی
*********************************
من پیر شدم ، سبز شده موی سپیدم
امـا تو همان غُنچه ی زیبایِ جـــوانی
*********************************
دل خسته ام و منتظر لحظه ی دیدار
شــاید برسد لحظه ی دیــدار،زمـانی
*********************************
هی حرف زدم ، شعر نوشتم که بدانی
تو،باعث ویرانیِ این عشـــق گـرانی
*********************************
این قِصه ی پر غُصه ی من بود که گفتم
باشـد که زمانی ، برسد دست فلانــی...
*********************************
گفتم بنویسم دوسه خط از دل تنگم
شاید که ببینی و تو شاید که بخوانی...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.