جمعه ۲ آذر
تو که رفتی شعری از علی بخشان
از دفتر دیوار بی روزن نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ ۱۳:۲۲ شماره ثبت ۲۰۱۵۹
بازدید : ۷۰۴ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب علی بخشان
|
توکه رفتی
حجم یک ثانیه اندازه ی چشمان تو بود
حجم دنیای من اندازه ی یک ثانیه بود
تو که رفتی
ساعت از لحظه شمردن گم شد
چشم یک قاب به اندازه ی عمق حسرت
روی چشمان ترک خورده ی من
روی چشمان پر از دوری من
خیره شد
خیره به اندازه ی جریان سکوت
خیره اندازه ی یک بغض سمج
خیره یعنی حسرت
یعنی اسکان غریبانه ی عشق
روی آیینه ی کم سوی دو چشم
یعنی افتادن یک شاخه ی ترد
یعنی یک کودک گم
در پی دست کسی
آه...
تو که رفتی
کودکی باز رسید
گم شدن باز رسید
خیره ماندن به خم کوچه ی احساس رسید...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.